Często zadawane pytania

Najczęstsze odpowiedzi na Państwa pytania związane z realizacją zamówień :

- Wysyłki zamówionych towarów odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze.

- Dostępność towaru - gdy towar nie jest dostępny z magazynu , to zostanie on sprowadzony na zamówienie klienta , a jego termin dostawy do klienta wydłuży się o czas konieczny do jego sprowadzenia (czas ten jest określony przy każdym towarze jako dostępność towaru).

- Zamówienie musi zostać przez nas potwierdzone (mailem) aby było ważne czyli skierowane przez nas do realizacji.

- Prosimy dokonać przedpłaty na nasze konto po potwierdzeniu przez nas zamówienia (mailem).

- Wysyłka zamówienia skierowanego do realizacji następuje zwykle w przeciągu 1-2 dni roboczych (jeśli inaczej nie wskazano w mailu potwierdzającym zamówienie).

- Minimalna wartość zamówienia wysyłanego kurierem to 0,-zł (przelew/pobranie) .

- Odbiór własny w siedzibie firmy:
  PERMATECH ul.Sędzickiego 2 ,
  84-230 Rumia
  woj.pomorskie
  w godzinach pracy tj.
  pon-czwartek 9.00-17.00
 
piątek 9.00-16.00
  sobota-niedziela  nieczynne


- Koszt dostawy towarów :
 Według aktualnego cennika na naszej stronie (
- Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z nr listu przewozowego i kontaktem do przewoźnika a także SMS od przewoźnika na tel.komórkowy .

ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ !

 

W poniedziałek 31.10.2022 nie pracujemy . Zapraszamy od 3.11.2022 !

© Wszelkie prawa zastrzeżone PERMATECH

Oprogramowanie KQS.store | Grafika KQSDesign.pl